Norfax har siden oppstarten i 1946 levert leskur, utemøbler og sykkelparkering som tilfredsstiller alle kvalitets- og miljøkrav, designet for å tåle mange års bruk samt et værhardt nordisk klima. Når vi nå lanserer slagordet Norfax - det trygge valget er det med ønsket om å belyse vår mangeårige kompetanse, som bidrar til at du som kunde får en optimal løsning til akkurat ditt prosjekt.

Kundetilfredshet

Bakgrunnen er vårt engasjement er å levere kvalitetsprodukter og tjenester som sikrer gode kundeopplevelser. Vårt nye slagord reflekterer bedriftens fokus på å være en pålitelig leverandør både med tanke på økonomisk ryggrad, gode behovsanalyser, oppfølging i kjøps- og leveringsprosessen, samt i vårt kvalitets- og miljøarbeid.

Vårt arbeid baserer seg alltid på at kunden skal ha en god opplevelse, som blant annet oppnås ved vår grundige deltakelse i hele salgsprosessen samt at vi nyter godt av vårt store nettverk av solide og kunnskapsrike samarbeidspartnere. Våre hovedsamarbeidspartnere har vi hatt i mange år – flere i over 30 år. Med kunden i fokus har vi nylig implementert ISO-standardene 9001 og 14001 som en del av vårt arbeid for kontinuerlig forbedring.

Miljøbevissthet

Norfax som det trygge valget betyr også kompromissløse krav til kvalitet, bærekraft og miljø, blant annet i form av resirkulert råmaterialer, fleksibilitet, lang produktlevetid, universell utforming, FDV, CE-merking og EPD-dokumentasjon. Hos oss slipper kunden å tenke på disse detaljene - de er en selvfølge og ligger til grunn for alt vi jobber med.

Løsninger og produkter fra Norfax er basert på å kunne benyttes lenge - de fleste i over 30 år. Skulle det skje noe, er det trygt å vite at Norfax fortsatt også i framtiden vil være der for å bistå med råd og veiledning, nye deler eller utvidelse av tidligere levert løsning.

Kort sagt, dette er hva vi mener med: Norfax - det trygge valget.

Flere saker fra arkivet